Langledig! :)

Nu ar jag ledig i fem dagar... gott!! Synd bara att man inte har pengar och kunde aka bort nanstans!

 

Var en lang dag i forrigar... Natten till i mandags vaknade jag och trodde att det var dax att kliva upp och gora sig iordning for jobbet, (ibland har jag en tendens att vakna strax innan vackarklockan ringer), men i detta fall sa var kl 4am!! och inte kunde jag somna om... inte kul! Hade fixat lunch som jag skulle ta med till jobbet kvallen innan sa allt var fardigt och klart. Nar jag val skulle ata min lunch pa jobbet inser jag att lunchen fortfarande ar hemma... funny! *not* Sa min lunch blev tva mandariner (eller clementiner), lite notter och vatten... det ni! Nagot surt maste jag saga! Menmen, jag overlevde och tror jag at for en hel vecka sen nar jag kom hem..:P

Sen kom Julie och hamta upp mig sa akte vi till gymmet och tranade. Pa vagen dit stannade vi pa cvs dar hon kopte tva bridal magazines.. for nu har hon och Brian set a date. Det var val pa tiden! ;) Nar jag sen kom hem prata jag med sanne som beratta att hon knappt kunde ga... satt och ringde runt for att se om hon kunde fa tag pa kryckor, men icke da! Sen kom jag ju pa att Nick brot benet i varas sa han kanske hade kvar sina kryckor som hon kunde fa lana... och mycke riktigt. Sa det vara bara till att aka dit pa en gang. Kom pa det att i mandags var det 4ar sen jag kom till familjen Cesare. Time sure flies! Sen kom M och hamta upp mig sa akte vi och bowla med Alysha och Rich. Billigt att bowla pa mandagar... kostar bara $1,50/game!!! :) Gick inte sa bra forsta omgangen... men sen sa... slog jag dom alla stort!! haha, vet inte vad som hande for det hander val aldrig annars! Kul var det iallefall! :)

Igar var det mycke att gora pa jobbet... kande mig helt slut nar jag kom hem sen. Lite senare kom M over och gjorde mig sallskap.. kolla pa massa sjukt roliga klipp pa youtube...haha, sanslost vad man kan hitta! Borjade sen kolla lite pa Family Guy... men mitt i allt ihopa tror jag bada slocknade. Vaknade till liv nagra timmar senare men da var det ju sa sent sa det var bara att ga och borsta tanderna och go back to bed. Sov typ 12timmar!!! Oh my... sa lange har jag inte sovit pa evigheter!!

Nu sitter jag har i min ensamhet... Johanna ar pa skolan, Sanne jobbar, M gor laxor... och jag ar stuck har. Tankte jag skulle ta och skriva ner vad jag behover handla.. vill ju julbaka lite nu i helgen... da det ar 1:a advent pa sondag! Blir nog en liten tur till IKEA da ocksa med Sanne... M kanske ocksa foljer med, for sen ska han upp till Hartford. Sa det ar ju pa vagen dit. Ar en stor dag for honom pa mandag!! Haller alla mina tummar att allt gar vagen!!! Horde forresten att dom utokad sitt utbut i the swedish foodmarket pa IKEA...:) Kommer sakerligen bli lunch dar nar vi enda ar dar... lite svenska kottbullar ar aldrig fel! :)
  
Kanske ska ge mig ut pa en liten promenad, ser ju ut att vara soligt och fint! :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0