Sa mycket for den underbara fredagen...

... nej, nu ska jag val inte ta i... gillar fortfarande denna fredag so far! MEN grannens barn har inget med det och gora kan jag ju saga!!! Ar sa irriterande for ungen har statt och gallskrikit konstant i over 1,5timma nu!!!! Vart far ungen luft ifran?? och snalla foralder gor nat at ditt skrikande barn!!! Inte ar det nat skrik fran att hon gjort illa sig eller nat, nejda... jag kanner igen skriken nu ska ni veta for det ar inte forsta gangen ungen skriker!!! Kan ju knappt hora mina egna tankar iallsinadagar!! :P Det ar nastan sa jag far lust att stalla mig och gallskrika tillbaka far dom hora hur bra det hors igenom!! Men dont worry, har jag inte gjort...an! (och kommer inte gora heller). Men allvarligt eller... detta ar ju helt sanslost!

Far val ta och overosta henne lite med musik istallet... denna lat har en tendens att fa mig pa bra humor sa jag far val satta pa den! Sen kan jag bara inte hjalpa att det borjar rycka i benen heller...haha, har svart att sitta still nar jag hor den for some strange reason..lol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0