Host...var.. eller sommar kanske?

Dagar som denna kan man undra vart hosten tagit vagen. Idag ar det riktigt varmt ute, nastan 20grader!! :) Sa skont!! Idag har jag vart riktigt productive kanns det som. M kom och hamta mig i morse sa skjuttsade jag honom till jobbet sa jag kunde fa gora hans bil sallskap idag..:) Akte sen och tanka i lite bensin, gjorde en oil change och tvattade bilen... duktig jag kanner mig..haha! Sen var jag till Stop&Shop och handlade... mindre kul, men behovligt! Sen var det dax att agera skadespelare igen... ar precis klar med filmningen nu sa vi ska val aka och ata lite snart. Blir mer filmning imorrn igen!

Igarkvall akte jag och Johanna till Burger Bar och traffade Chris... eftersom Carlos jobbade sa blev notan inte sa dyr...hehe! Alltid bra me lite kompis-rabatt!!:)

Nar vi kom hem sen brast jag o mina roomates ut i ljuv skon sang...haha! Lat val hellre an bra...lol Oh well... ingen som horde oss enda! (och tur var val kanske det!) nejda.. lat faktiskt helt ok VISSA ganger! ;) Blidde bara jul sanger for nan anledning...:P Tva veckor kvar till 1:a advent! Kan man inte tro om man gar ut... da det kanns som sommar.

Har kommer nagra fina host bilder jag tog pa min lilla promenad hem fran jobbet igar... :)

       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0