Happy turkey day!!

I dag ar det Thanksgiving har i USA. Tror nog det ar en av de storsta holidays dom har, och vad vore thanksgiving utan turkey... som jul utan skinkan kanske..;) I ar blev det dock ingen turkey for min del. Har ju alltid varit hemma hos min 2:a familj jag har har borta, dom jag bott hos i ca 3,5ar. Da har det varit gott om turkey och massa annat gott. Man ater ALLTID for mycket denna dag. Kanner mig som en uppstoppad korv arligt talat! (aven fast det inte blev nan turkey). I ar var jag hem till M och at middag me familjen istallet. Blev lika full for det... matt menar jag da! :P Maste aven tillagga att jag ar valdigt thankful for manga saker, vanner, familj, nara och kara och god halsa to mention a few ! :)






Och vad ar det med Amerikanare och parader forresten?? Dom ar som tokiga nar det kommer till sant... tar varje chans dom far och dra ihop till en parad. Lite typiskt Amerikanskt maste jag fa saga..:P Haha! :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe var försiktig med det där med full/mätt, det har ju missuppfattats förut ;P

2010-12-01 @ 08:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0