Black Friday!

Idag ar det "Black friday" har i USA, vilket innebar att de flesta affarer har massa rea idag. Affarerna oppnas redan vid 4-5 pa morgonen och da ar det massvis med folk som star och koar for att komma in. Helt sjukt! Forra aret var det en som blev ihjaltrampad!! :O Hemskt! Folk blir som galna! Hade vart kul och akt ivag en svang och sett om man kanske kunde hittat nagra julklappar, dock inte at 5am!! Men fick halla mig hemma idag. Sant ar livet nar man ar en fattig stunden (holl jag pa att saga och det sa jag..lol), kan ju inte skylla pa det langre da jag inte ar en student langre... sa nu ar jag val bara fattig da...:P Oh well, hoppas det vander snart!

 

Har vart duktig och storstadat idag, plockat fram adventsljustaken och lite annat... har aven bakat rimbo bullar. Dom brukar mamma alltid gora till jul och dom ar ju bara saaaa goda! Aterstar att se om jag lyckats dock for dom ar inte helt klara an.

Igar satt jag och johanna och kolla igenom lite grejer vi gjort i skolan... samtdigt som vi planera lite vad vi ska gora till varen.. ska bli spannade och se vad det blir av!

Har kommer en liten walk through memory lane... (TV2) haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0