Paket fran Sverige!!! :)

What a surprise!!!

For nagra minuter sen ringde det pa dorren och dar star en man som vill att jag ska skriva min namntackning sa han kan lamna over ett paket till mig... sag att det var fran sverige och visste ju att mina kara paron har ett paket pa vag sa jag trodde det var det... men ikke da... :O

Blev lite tarogd maste jag erkanna.. snacka om att bli lite kanslosam!
1000-tack underbara du!!! Vilka vanner man har, sa otroligt tacksam! Sma saker kan betyda sa otroligt mycket ska ni veta!
Bara att veta att ni finns dar, tanker pa en... inte bara nar allt ar prima, utan i svarare tider as well. Man marker vilka ens riktiga vanner ar. Means a lot to me!! :)




Josse: Du ar en angel!!! :)

Nu ska jag frossa lite i djungelvral...lol


Kommentarer
Postat av: Anna i USA

Vilken snall van :) Jag ater ihjal mig av ost krokar nu nar jag i Sverige.. saaa gott! :D

2010-12-30 @ 15:53:36
URL: http://annaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0