Nyarsafton!


Ar det bara jag som tycker tiden bara springer ivag?? Vart har detta ar tagit vagen?

 

Jag ser fram emor 2011! Har vart med om mycket detta ar, gladje, skratt, tarar, stress, frustration, aventyr, utmaningar, graduation, karlek... allt och lite till. Vet att saker och ting kommer handa aven nasta ar, ska bli spannande att se vart jag ar och vad jag gor om 1ar. Har inte vart hemma i sverige nat detta ar..:( men en resa till Chile var ju inte helt fel! En resa jag aldrig kommer glomma! :) Fick ju aven kanna pa hur jordbavningar kanns... vilket var mindre kul, men en upplevelse rikare..lol Hoppas pa att 2011 kommer bli ett bra ar! Nytt ar, nya aventyr! :)


Har vart ledig fran jobbet denna vecka...gott! Jobbat lite hemifran dock, behover pengarna!!! Ratt skont att kunna jobba hemifran faktiskt... galler ju att man har sjalvdiciplin of course, annars gar det nog inte sa bra. Men som sagt, har gatt riktigt bra och skulle inte ha nat emot av att jobba hemifran kanske 2dagar/v eller nat sant... hade vorit toppen! Har aven hjalp till lite i skandinaviska affaren.. innan jul var det hur mycke som helst att gora! Folk stod och koade minst en halv timma innan vi ens oppnade!!

For en vecka sen var det julafton... hade en sa nara svensk julafton som hemma som man bara kan ha med tanke pa att vara sa langt borta! :) Kunde inte blivit battre! :) Massa god mat och fina presenter! Fick bla present kort pa nail & spa (fran jobbet), och en fleece vast. Fick body lotion, shower gel, body wash, klader, skor, underbart mjuka och skona tofflor, pengar, och en microvagsugn!!!! :D Tack alla underbara!!!

Igar var det nastan julafton all over again... fick en pase med klader av M's mamma.. Sa snallt!!! :) M lagade middag till mig, och vi hade en riktig myskvall vi och hans foraldrar... ar sa glad to be a part of hans familj. Hans foraldrar paminner valdigt mycket om mina egna maste jag saga.

Har blivit en hel del wii spelandes.. eftersom varken tv:n eller internet funkade. Haha, riktigt kul, och nu har vi kommit riktigt langt dessutom.. De jag spelar med har en tendens att skratta at en hela tiden ocksa...haha, blir visst liiite val inne i spelet ibland har jag markt..lol Men, ar val kul att man kan underhalla folk lite granna..haha!

Har aven blivit lite bortskamd med frukost pa sangen... have to say, i could get used to that! :)

Bjuder pa lite mer sno bilder... blev ju som sagt ingen vit jul, men vit nyar, det far vi allt!





Lite sno, va?? lol

Mer updates imorrn!! :)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad lyxigt med skandinavisk affär :) Låter som du har haft ett fantastiskt år!! Jordbävning låter inget vidare dock, var den stor?

Vad jag förstår så har man inga fyrverkrier i USA på Nyårsafton, -vad synd :( Men ringa in nya året på mysig pub låter i och för sig skoj :)



Angående nyårslöften ,,, hahaha, kanske har något på g, ska klura lite på ett, men det blir i så fall ett övergripande som jag lika gärna kan lova när som helt:)

Happy New Year then .... ;)

2010-12-31 @ 21:37:40
Postat av: Sanna - Gravid i v.32

Sv: Tack detsamma! Vad kul att eran svenska julafton blev lyckad också. :)



Det var nog rätt hemskt för katterna ett tag vid tolvslaget, men de överlevde som tur är. ;)

2011-01-03 @ 10:01:06
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0