God Fortsattning!

Hoppas alla har haft en riktigt god jul! :)


Tankte bara skynda mig att slanga upp lite bilder fran julen innan internet borjar strula igen! Blir en battre uppdatering lite senare. Men antligen sa verkar internet och tv:n funka i mer an 2sekunder iallefall!! Fast jag vagar inte saga allt for mycket for da skiter sig val allt igen...:O


Min 2:a jul i staterna... forsta julen kandes inte alls som jul och hade valdans hemlangtan (-05), var lite radd for en repris dar, men som tur hade jag sanne har och sjalvklart M har som ar helt underbara! Ni raddade min jul! :) Hade dock liiite hemlangtan kvallen innan julafton dock..


Hade en jatte mysig julafton i svensk anda med Sanne, och lite senare pa kvallen for jag hem till M och hans familj och fortsatte firandet dar.


Nehepp, gar visst inte att ladda upp nagra bilder an... sucka! menmen, det kommer...:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0