Fredag... igen!

Jag sager da det.. tiden bara springer ivag! Idag ar det prick 2v kvar till julafton och jag sag forsta snoflingorna falla! (Inte for att det var speciellt manga, but still!). Kallt var det i morse ocksa... -9grader!! *Bbrrr*

Den har veckan har gatt lite upp och ner maste jag erkanna... de markte pa jobbet att nat hade hant och sa att jag fick ga hem om jag ville eller om jag ville prata sa fanns dom dar, var det nat var det bara att saga till. Dom ar ju snalla dom. Kande dock att det var battre att vara kvar pa jobbet sa jag fick tankarna pa annat for a change. Hade inte blivit battre av att vart hemma sjalv och lata tankarna floda at alla mojliga hall. Alltid skont att prata me mamma lite emellan at ocksa. Hon berattade att det inte verkar vara nat som ligger i slakten iallefall, sa det var ju lite lungnande att hora! Ska ringa nasta vecka och hora iallefall... gillar inte ovissheten! Inte nog med det, nar jag ringde hem forsta gangen fick jag dessutom reda pa lite andra "trakiga news" hemifran... uscha! Jobbigt jobbigt!! Menmen, nog om det!! Sist men inte minst vill jag bara saga TACK till alla som skickat en tanke i dessa jobbiga tider... varmer sa enormt! :)

Kom precis hem fran Stamford och lite christmas shopping med Julie. Alltid lika kul att fa reda pa att det blir sa mycke billigare nar man val star i kassan och ska betala... alskar rea!! (gynnar min planbok dessutom!!)
Fick loning idag, men mindre an normalt sen thanksgiving... sen kommer jag inte fa full lon pa de narmsta tva kommande gangerna heller pga av jul ledighet... sa lagom kul... NOT!! Vet inte hur det har ska ga... menmen, det loser sig val far jag hoppas!

Till helgen blir det till att baka lussebullar..:)

Innan jag glommer... fick eget office pa jobbet idag...:) niiiiiice AB!! En liten loneforhojning vore inte hller helt fel..lol Haha, onska kan man ju alltid..;)

Look..:)



Bjuder pa en bild av min goa (sovande) prins..:)


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid i USA

Va kul att jag hittade din blogg. Kommer ihåg hur jasg ställde tusen frågor till dig på resedagboken innan jag kom hit :) (om du komme rihåg mig, pannanna på resedagboken)



Ska du hem till Sverige nåt över julen?

2010-12-12 @ 14:06:11
URL: http://indelaware.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0