Alltid bra med stammis stallen!

Igar fick jag lana M's bil... skont da jag kunde ge mig ut och gora allt jag behovde fa gjort. Synd bara att nar man val kommer hem sa inser man (jag, oftast alltid) att man glomt nat... oh well! Skulle ju kopa saffran sa jag kunde baka lussebullar idag... men ikke da! :( Sa inga lussebullar har int! Ska ta och baka lite mer rimbo bullar istallet och kanske nat annat gott!

Sanne och Sara kom sen och hamta upp mig och den andre Johanna for middag pa Sierra Grille. Ett av vara favvo stallen, och ett kart gammalt stammis stalle. Har dock inte vart dar sen vi akte till Jones beach on Long Island i somras tror jag...:O Anyhow, jag foljde bara med som lite sallskap da jag inte har nagra pengar kvar jag kan spendera..:( Sanne sa att jag kunde hjalpa henne med hennes mat.... med inte behovdes det. Dom blir ju alltid lika glada nar dom ser en... och sjalvklart sa har jag min favorit ratt dar som jag alltid bruka bestalla. Nar de andra tjejerna fatt sin mat sa kommer en av killarna ut och ger mig "min" mat... haha, gratis ar alltid gott!! :) Snalla dom ar!

I morse blev jag upphamtad av M's bror.. skulle hem till deras familj och ata frukost tillsammans... har blivit som en liten tradition att hela familjen (inkl mig..:) samlas och ater frukost pa sondagar. Annars sa har ju alla olika scheman och sa, sa det blir val inte allt for ofta alla kan samlas. Massor att ata och gott var det! Mys! Sen till nat mindre kul... hem och stada. Men nu ska jag ta mig i kragen och borja baka lite... kanske gor dubbel sats denna gang for sist sa gick ju rimbo bullarna at som smor!!!





Mumma!!!


By the way... vad ar detta egentligen, 12grader och sporegn nar det ar 3:e advent! Noll julkansla far man ju for 5ore! Var ar snon? Var ar varat vackra vita vinterland?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0