Allvarligt....

Alltså, detta börjar nästan bli lite komiskt.... nästan.
 
Vad är det med mig, Bålsta och bil? Något som inte går ihop tydligen. Som jag berättat tidigare så la min första bil av på motorvägen, mitt i natten när jag var på väg hem från mina föräldrar. Det var nångång i november för nåt år sedan och jag kom inte längre än till Bålsta då den tvärdog. Så spolar vi fram några månader, till februari året därpå, ny bil (eller ny och ny- ny för mig men en begagnad) och jag ska hem från mina föräldrar. Kom inte längre än till Bålsta då den får för sig att göra precis samma sak som den första bilen, på nästan så precis samma ställe. Var detta ett tecken på att jag inte ska åka förbi Bålsta tro? 
 
Spola fram tiden lite mer än ett år och jag är på väg ut till mina föräldrar (i onsdagskväll). Vad tror ni händer... kommer inte längre än till Bålsta(!!) På EXAKT SAMMA STÄLLE fast i norrgående riktning istället för södra. 
Men allvarligt, hur är detta ens möjligt???
 
Ska jag behöva åka världens omväg för att undvika Bålsta eller vad är frågan? :P
 
När jag blev stående denna gång var det en snäll tjej som stannade strax därefter och gav mig en kram det första hon gjorde. Sen stannade hon med mig tills min pappa kom. Jättesnäll tjej som jag önskar jag kunde tacka på nåt sätt, men har inte så myckat att gå efter. Det finns hopp för männskligheten ändå :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0