Mariokart och FaceTime!

Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är så kul att spela mariokart! Ja, I know, jag är över 30 och tycker det är kul att spela tv-spel. Förra lördagen kom Johanna över på lite tacosmys. Sen slutade det med att vi satt och spelade mariokart till typ fyra på morgonen(!!) Ok, nog för att jag gillar mariokart, men hur hände det?! I lördags kom hon över igen... mer mariokart! :) Min man var med sina kompisar när hon kom över och eftersom jag vet att även han tycker det är lika kul med mariokart skickade jag en bild till honom när vi spelade. Vad får jag till svar? "Make sure she doesn't leave!" Hahaha!!

FaceTimeade med brorsan igår också. Dom landade igårnatt. Blev en lite längre resa än vad de först planerat då Nancys pass gick sönder. De fastnade i Madrid och fick skaffa ett nytt pass till henne vilket gav dom en liten extra weekend i Madrid. Dom åkte från Sverige i torsdags och åkte från Madrid i söndagskväll. Sen mellanlandade dom i Brasilien och Peru innan de kom fram till Ecuador. Lång resa med andra ord!



Så otroligt skönt att man kan skypa/FaceTime! Avstånden känns mycket kortare! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine i Texas

FaceTime är verkligen så bra! Använder det nästan dagligen med familjen.

Svar: Jamen visst!! Tummen upp för FaceTime!👍
loppansworld.blogg.se

2015-03-04 @ 17:19:06
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0