La cucaracha

I tisdags hade vi konferens hela dagen på Nalen. Efter det drog Vi ett gäng på fyra pers (ink mig själv) till La cucaracha på söder för lite tapas och sangria. Vi kom dit 10 min innan de öppnade och var näst sist till att gå hem..:P blev visst kvar där heeela kvällen lång. Riktigt kul kväll med kul människor!! :) Väldigt behövligt med en liten tjejkväll som denna. 

Eftersom det var våffeldagen igår gjorde vi självklart våfflor dagen till ära... Känns som det var evigheter sen jag åt en våffla sist. Det smakade himmelskt gott!! 

Igår fick vi även reda på att det nu är dags att leta nytt boende... Bostadsmarknaden som inte är den bästa i Sthlm. :( så nu är det inte bara jobb jag måste leta utan boende också. Ganska stora, krävande saker på en och samma gång. Vilken timing, huh? 

Avslutar med ännu en bild jag hittade på instagram som är så sann. Tror nog de flesta utlandssvenskar (och även andra säkert) håller med här..:)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja fy, verkligen inte lätt.. Tre världsdelar på 7-8 år för mig och 5 städer :( Hur känns det att bo i Sverige förresten? SKulle va kul att höra lite mer om de då vi planerar att flytta hem så småningom..

Svar: Oj, det var inte illa! Du har hunnit med en hel del du..;) Kanske borde skriva ett inlägg hur det har gått och hur det är att bo i Sverige nu..:) När planerar ni att flytta hit?
loppansworld.blogg.se

2015-04-02 @ 06:50:05
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0