Happy 2015!

Back in business.
 
Nyår spenderandes i Bro hemma hos Sara och med hennes två kompisar. Det börjades med en jättegod trerätters, sen blev det lite fyrverkerier på det och sen satt vi uppe och snackade till vi gick och la oss vid 6 tiden(!!) Tiden bara sprang iväg! Sov över där och när vi vaknade gick Sara och jag och handlade världens brakfrukost. Jättegott! Tänk om man kunde äta så varje morgon... vilken lyx. Blev kvar hos Sara hela dagen. Låg och slappade i soffan, kollade på TV och bara snackade. Sen åkte vi och köpte med oss pizza. Skön slappardag. 
 
Jobbade hemifrån förra fredagen, (söndagen innan nyår började jag få panik och känna mig stressad för att jag skulle jobba hemifrån den fredagen...) och i måndags och var tillbaka på jobbet (tillsammans med alla andra, typ) i onsdags.  Det var verkligen back to business, pang boom. ALLT på en gång. Sjuck mycket och bara massa stress. Jag blev helt utmattad. Totalt mentalt slutkörd. Kändes inte direkt att man var speciellt utvilad från julledigheten, snarare tvärtom. Jag har inte emot av att ha mycket att göra. Gillar att vara sysselsatt. Men detta tar verkligen priset. Både i onsdags, torsdags OCH igår... väldigt tuffa dagar. Dessa tre dagar har jag haft världens massiva, jobbigaste huvudverk så jag mått illa. Inte sovit bra alls heller... ingen bra kombination alls. Usch... inga bra dagar. Blev en after work med Johanna igår efter jobbet. Behövligt. Gick till mysiga "El Cocodrila" för god mat, sen blev lite lite jättegod sangria på det. 
 
 
I kväll kom Johanna hit på lite taco och myskväll. Spelade lite Super Mario också... kuuuul!!! :)
 
 
Imorgon fyller brorsan år och om två veckor är det bröllop(!!) TVÅ VECKOR!! Gaaahh!! Måste hitta nåt att ha på mig! 

Kommentarer
Postat av: anna kusin

Ja, två veckor kvar... vad ska jag ha på mej?? Växande mage så finns inte såå många alternativ i garderoben.. typ noll..
vi ses snart!!

Svar: Ja, två veckor är ju ingenting! Haha, då ska jag nog inte klaga... Hoppas du hittar nåt! Ses snart!!! :)
loppansworld.blogg.se

2015-01-11 @ 09:30:00
URL: http://lillbubis.blogspo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0