Babyboom 2015!!

 
Vad är det med 2015???
 
Detta är visst året för att få barn eller bli gravid... vet ärligt talat inte hur många jag känner som ska ha barn i år. Vet redan tre som fått dessutom (året har ju knappt hunnit börjat).  Så kommer du och berättar för mig att du är gravid eller så så blir jag nog inte så förvånad längre...haha! Helt sjukt alltså. Har tappat räkningen på hur många det är.
 
Speaking of something completely different... nästa vecka är det ju semeldagen...:) Det firades lite tidigt på jobbet idag med denna litlla söta semla vi fick på ett möte.
 
Man ser ju verkligen hur liten den är i jämförelse med kiwin... muuuummma!! :)
 
I tisdags blev det lite tapas med hubby på Mondo tapas. Väldigt mysigt och gott!!
 
I morgon är det freeedaaag.... yay!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda Hollems

Jag är också gravid! Haha skojar bara. Tack och lov är jag inte det :). Räcker med de två vi har nu haha. Detta kanske är året för er? :). Kramar

Svar: Haha, fattas bara! :P Jag hade nog ärligt talat inte blivit förvånad... eller jo. Har fått nys om tre till nu de senaste dagarna som går i väntans tider. Hur många fler kan det vara egentligen? Verkar som alla har gått med i baby-klubben i år..haha!
Mja... vi får väl se...:P Time will tell I guess..;)
loppansworld.blogg.se

2015-02-17 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0