Breaking point

Ja... Hade möte i går med chefen och några kollegor. Då brast det lite för mig... All denna stress och press som har hängt på mina axlar så länge.. hänger! Jag är verkligen stresstålig och det är ett måste i detta jobb, men detta tar verkligen priset. Förra året gick det lite i dalar och toppar. I år har det vart non-stop hela tiden med mer jobb. Jag hade mycket att göra förut, men nu är det ännu mer då utbudet av program har ökat samt att jag har fått mer annat att göra också.  Kanske inte så konstigt att kroppen säger ifrån. Försökte hålla mig sansad, men tror de andra verkligen insåg hur mycket det är jag har gjort och gör... och att nåt måste göras snarast för hur mycket jag än trivs så vet jag inte hur länge till jag kommer orka med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0