Glad midsommar!

Ja glad midsommar allesammans! Vet att jag tjatar, men måste tiden gå så gräsligt fort all the freakin' time? 

Gjorde faktiskt inget speciellt igår, och det gjorde mig ingenting om jag ska vara ärlig.  Hubby fick vara med förra året på riktigt midsommarfirande och vi kommer ju vara här fler år.. Han jobbade dessutom fram till 3pm, så han var hemma vid fyra tiden. Vi lagade god middag tillsammans och sen fixade jag en liten smarrig efterrätt..:) Ingen midsommar utan jordgubbar väl? Eller vad sägs om det hederliga typiska svenska midsommarvädret? :P Var rätt kallt och ruggigt, därav kände vi oss inte så manade att ta oss ut nånstans förutom på en liten kvällsprommenad lite senare. Var faktiskt rätt skönt utan att ha massa måsten.. Har haft rätt fullt upp hela veckan så vi båda var rätt slut igår. Så det var rätt skönt att inte göra nåt speciellt. Blev en riktig myskväll istället:) Love it! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0