Späckad helg!

Igår var det jobb som vanligt. Hann knappt hinna hem förren hubby ringer och frågar om jag vill gå på bio med Sara och Mattias i kista. Why not liksom så jag dumpade av mina saker hemma, var på väg att gå till bussen när jag grabbar tag i nycklarna och ser bilnyckeln...:) (har fått låna mammas bil nu när hon har semester). Kom ju på den lysande idéen att ta bilen istället! Wonderful! Sagt och gjort så körde jag dit. Mötte upp resten av klanen och gick kollade vilken vi skulle se... Fanns dock ingen som vi var direkt intresserade av så det slutade med att vi gick och åt för att försöka bestämma oss. Blev att vi drog iväg och bowlade istället med en kompis till Sara och hennes pojkvän som vi sprang på när vi var på väg till bilarna. Tjejerna mot killarna. Kul kväll! Det var ju inte igår man bowlade precis, och helt kass var jag inte till min stora förvåning.. Haha!



Ikväll kom min kusin Johannes över för en grillkväll..:) blev även lite tv-spel! Fun night!



Imorgon skulle vi till Haga parken, eller vart det nu var och spela krocket och äta gott med hubby's jobbarkompisar. Ännu en sak man inte gjort på hundra år, spelat krocket! Men det verkar som det blev inställt, eller framskjutet... Så får se vad som händer imorgon! To be continued med andra ord..;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul :D

Svar: Jaaa.:) älskar helger då det hände mycket! Samtidigt som jag älskar helger då man inte gör nåt speciellt..:P
loppansworld.blogg.se

2014-08-02 @ 23:45:28
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0