I´m getting there...

Nu har jag bara några få dagar kvar in my late 20´s.. Yup, I´m getting there, leaving the 20´s behind and reaching the big THREE-O. Sist jag fyllde år i Sverige var när jag fyllde 21... några månader senare flyttade jag till USA, och nu... nu är jag tillbaka for the big three-O. Det ska firas lite i helgen redan (då det är lite dumt att jag fyller år en veckodag) hemma hos mamma o pappa med familj och vänner. Syrran med familj kommer upp imorgon, så vi åker ut imorgonkväll redan... är nog där hela helgen skulle jag tro. Längtar till att få träffa mina små trollungar igen! Eller ja.. mina och mina.. de är ju syrrans...:P But you know what i mean..:) Som sagt, det var längesen jag kunde fira min födelsedag i Sverige med nära och kära, så nu tänkte jag slå på lite stort då man ändå fyller jämt. 
 
Man är så ung som man gör/känner sig, right? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0