Efter regn kommer solsken...:)

Kom precis hem fran "Red Lulu's" med mannen... var inte dar sa lange men det var mysigt! Ligger nu halvdod i sangen och somnar val vilken sekund som helst... Sov inte sa bra natten till idag. For det forsta sa var klockan helt plotsligt 2am, och da hoppade jag i sang ogna bums... inte kunde jag somna pa en gang for det heller... lyckades somna till slut, men da vacks man av ovadret utanfor... askan som dundrade som bara den och blixtrar som man kunde tro lyste upp hela rummet. Och inte kunde jag somna om igen efter det nat vidare, sen ringde ju sjalvklart klockan och det var daxt att gora sig iordning for att aka och jobba... Nar jag sen slutat for jag till posten och postade ett paket till syrran. Akte sen hem, at och intog soffan... var preciiiiis pa vag att slumra till da det banka pa dorren... Renee kom och skulle hamta sin lilla tjej... bara det att jag var ju ensam hemma...(!!?) :O Efter nagra samtal fick vi reda pa att hon fanns i lgh mittemot... nar dom akt intog jag soffan pa nytt, var saa nara pa att somna igen da svarmor kom hem... nehepp. Gick in till sovrummet och la mig, men sa textade Johanna... det var nog inte meningen att jag skulle fa mig en liten nap just da. Akte istallet till Mr Frosties och at glass med Johanna...mys!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ibland far jag sanna har moments..."Ahh vad jag trivs har", kanner mig verkligen hemma har. Underbar kansla. Det gar ju lite upp och ner ibland, da det inte alltid ar sa latt att vara ifran familjen dar hemma och annat man saknar och missar. Men for det mesta sa kanns det bara sa bra att vara har.

 

Satt dar o mos till solen forsvann... turned out to be a pretty good day till slut enda trots trottheten...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0