Inte langt kvar nu...:)

Min laptop verkar ha gatt pa semester...eller gatt i ide. Starta vill den iallefall inte gora... suck.
 
EN jobbdag kvar... sen semester...yay! :D
 
Mycket att gora innan avfard pa mandag. Nu ar det verkligen inte langt kvar! Kom precis hem fran Viva Zapatos i Westport.. och nu ar magen matt och belaten. Motte upp med en kompis jag inte sett pa lange, sa det var kul at catch up..:) Gick till Sunset Grill forst som ligger precis vid vattnet... men det var minst 1h vantetid dar, sa vi skippade det denna gang. Tankte jag nu skulle forsoka ge mig pa att kolla igenom vad for klader man ska packa.. sa jag kan tvatta i helgen. Lyckas ALLTID packa med mig alldeles for mycket...
 
Har kommer lite bilder fran den gangna veckan... 
 
Ute pa promenad
 
Vid Mr Frosties i vantan pa ice cream time med Sanne
 
Pool time och catching up med annu en kompis jag inte sett pa lange..:)
 
 
 
Igar var The Barboza men pa fotbollsmatch at Citi Field, NY... Chile vs Ecuador
Lilltjejen fick dock stanna hemma...:P
 
Fick denna bild av hubby... ar detta vi om MASSA ar? haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0