The day before...


Denna helg som var, var nagot alldeles extra!! :D  Som sanne sa att
"forst var det ju nan prins i England som gifte sig, men det ar var ju inte hojdpunkten pa helgen! ;)" haha, hon ar rolig hon! Maste nog saga att jag haller med henne! ;)

Helgen borjade i fredags...
Nar jag slutat jobbet kom M och hamta upp mig pa en gang eftersom vi skulle aka och traffa han som skulle viga oss for att ga igenom lite stuff. Gick hur bra som helst. Sen for M ivag och skulle jobba medans Mariana kom och hamtade upp mig sa vi kunde aka och forbereda lite infor morgondagen... the BIG day! :) Hade fatt order att vara hemma vid 9pm, och lite strax efter det var vi hemma igen... da mottes jag av Sanne och Sara (tjejen som ska flytta in i mitt rum nar jag flyttar ut) i koket med massa gotta att ata och dricka, musik och lite utstyrsel nagon var sa illa tvungen att ha pa sig all night long, with no protests..haha

Mumsig oreo icecream cake med gummibjornar (som jag ALLTID brukar ta som topping nar jag ater glass..:P)


Pa med all ytstyrsel och mumsar i mig den goda tartan!


Sen blev jag tillsagd att byta om, tydligen skulle mina guldskor pa, och jag hade inget att saga till om..:P
*tadaa*


Whach out!


Akte sen och gjorde stamford osakert! Kandes som vi var overallt!! Haha, vilken kvall!! Heelt underbar, verkligen lyckad kvall! :)  

  

Underbara tjejer!!!

   


Stort TACK mina underbara vanner! Love ya!


To be continued....


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hahaha :) Vilken toppenkväll! ni ser ut att ha :)

Ska du och M bo tillsammans nu ? :) Nice ;)

Blir det någon smekmånad då ? :)



(Vi har fyra timmar med bil till Chicago, så det blir fler gånger)

2011-05-06 @ 16:10:24
Postat av: Natalie

Svar: Jaså, va roligt! Hur är staden? :)



Grattis till att du har gift dig förresten :)

2011-05-08 @ 11:44:30
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0