St Pattys Day!!

Idag ar det sommar kanns det som... 20grader varmt och soligt, love it!! :) Tank vad lite sol kan gora... allt blir bara sa mycke battre sa fort det ar bra vader...:P Igar var det "St Patricks day", hade inte den basta dagen da jag knappt sovit nat natten innan sa jag kande mig som en levande zombie hela dagen. Stressigt pa jobbet var det och sen skulle jag ju skjuttsa M till JFK...:( Sen var det bara hem och byta om innan jag motte upp de andra pa Blackbear... Det var gront overallt! Inte blev det nagra kort da M lanade med sig min kamera till Chile, Johannas glomde vi hemma och Jessica som var den enda som hade en med sig dog da batteriet var slut...haha! oh well! Dagen slutade nagorlunda bra iallefall...:) eller ja, forutom att mitt klantiga jag slog i huvet i en stege som stack ut fran en parkerad truck... sa gar det nar man haller pa och fipplar med massa annat och inte ser vart man gar..lol

Eftersom det inte blev nagra foton igar bjuder jag pa dessa fran -09
  

Bar man inte gron finns det en risk att bli nypt...haha, fraga mig inte varfor..lol



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Haha ;) Skum högtid :) Gillade kostymen på snubben till vänster haha.



Har sett en del grönklädda människor häromkring oxå:) Tydligen ska man också äta cornbeef med kål o morätter, det var ju riktigt gott!

2011-03-18 @ 20:34:22
URL: http://gabriellahellstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0