Jobbig natt!!

Uscha, natten till idag var inget rolig... vaknade upp och borjade ma illa... kande hur kallsvettig jag blev och likblek i anskitet. Blev inte mycket till somn om jag sager sa... idag har det vart battre men kanner fortfarande att magen ar lite konstig. Bara tanken pa mat far mig att vilja spy... fick i mig lite OJ och en halv macka till frukost, lite melon klyftor till lunch och sen drack jag en hot choklate lite senare... det ar allt jag fatt i mig idag... sen har jag aven druckit vatten en del.. Sen har jag vart lite seg hela dagen, vilket kanske inte ar sa konstigt nar jag inte kunde sova natt. Vet inte om det ar nat jag atit, men kan inte komma pa att det ar nat specielt jag inte brukar ata eller sa... oh well, kanns som det blir battre och battre iallefall sa jag haller tummarna att det fortsatter at det hallet!

Efter jobbet kom en gammal kompis fran college och hamtade upp mig sa tog vi oss en vanda till westport... mys! Synd bara att jag inte kande mig helt 100... far ta igen det en annan dag helt enkelt nar jag kanner mig lite battre!

 
  


Annars sa ar jag happy happy happy da min goding kom hem fran Chile igen i sondags!! :D





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men usch och fy!! Krya på dig :)

2011-03-30 @ 16:15:37
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/
Postat av: Ellinore

Svar;

Ja, verkligen! :D Jag håller tummarna varje dag! Precis jag hoppas verkligen att det är så, tredje gången gillt. Vore så sjuuukt härligt! :D



Ja du, det är väldigt spännande att se vart jag hamnar haha för det vet man ju aldrig ;)



Jag åker med Skandinaviska Institutet (SI) :D

2011-03-31 @ 00:02:49
URL: http://elliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0