American Idol

Efter ha last Anna i Delawares blogg, maste jag bara fa dela med mig lite har av hennes inlagg. Precis som hon har gjort har aven jag foljt American Idol uttagningarna iar. Dom ar ju bara for roliga! Finns manga orginal har maste jag saga, men oj vilka dolda talanger det finns! Finns en kille som var med i arets omgang som hade en fastmo som hade varit med om en tragisk bilolycka, hon overlevde men har fortfarande svara men efter olyckan. Chris Medina, som han heter tankte aldrig for en sekund pa att lamna sin fastmo (som sakert manga skulle gjort). Nu jobbar han som hennes personliga assisstent.

Chris kom langt i uttagningarna, men han kom aldrig till top 24. Men nu har han slappt en singel. Vilken underbart fin lat! Far en verkligen att tanka till... tank, de flesta (aven jag) klagar nu och da pa en massa sma saker som egentligen inte nat markvardigt, medans andra har betydligt jobbigare. Tank vad bra vi har det egentligen... ta ingenting forgivet! Man vet aldrig vad som kan handa. Varje minut ar vardeful! Lyssna på orden och tank efter hur bra du har det egentligen. Det var nastan sa mina ogon vattnades...


Kommentarer
Postat av: Annika i Colombia

Hejsan!



Nu har du fått svar på din fråga!

2011-03-10 @ 12:40:11
URL: http://colombialiv.blogspot.com
Postat av: Ellinore

Svar;

OJ va häftigt!! :D Då trivdes du verkligen där, va härligt! (då lär jag kika in din blogg!haha.. )



Familjen jag har kontakt med bor just nu i Old Greenwich, men letar (som jag skrivit i ett inlägg) hus! Så det lär innebära att man kommer vara med om en flytt ;)



Åhh, va bra att du skrev här! :D För jag lär garanterat komma på MASSA frågor framöver och framför allt om det blir matchning! :D

Det enda jag kan komma på just nu är väl hur området är? Nära till affärer, skolor, andra aktiviteter osv? Och hur årstiderna ser ut? Klimatet?

Jättebra att kunna ställa frågor till dig ju! Tack så jättemycket! :D



Så nu håller vi alla tummar som går att jag får komma till Connecticut! Vore såå underbart!!! :D

2011-03-10 @ 17:01:51
URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Svar;

Åhh, va härligt! :D Haha, va checkt! :D Det vore underbart att komma till CT, och då känns det ju ännu bättre av att ha pratat med dig också! :D



Jag vet inte vart dom kollar på hus, men familjen har tydligen flyttat väldigt mycket innan så det är ju inte så konstigt att som redan letar nytt ^^



Jag har kollat lite på kartor och sånt, bla. Google Earth! Så coolt! Eftersom jag har adressen så skrev jag in den och JÄ*LAR vilka hus det är i det området!!! ;) Men som sagt, nu vet jag ju inte vart dom tänkt flytta heller haha..



Åhhh, va härligt alltså jag blir ju bara ännu mer sugen att åka dit! :D (kan inte familjen höra av sig snaart??) Låter ju underbart! :D

Perfekt att vintern är kort haha, är ingen vintermänniska haha..



Låter ju som ett kanonområde! :D Gaah, nu vill jag bara att familjen hör av sig haha..

2011-03-11 @ 12:55:07
URL: http://elliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0