"The Craigslist Killer"


Igarkvall kom M over en vanda, och nar vi satte pa tv:n sag vi att filmen "The Craigslist Killer" borjade. Lite forvanad att det kommit ut en film om det redan! :O Hande ju inte alls for lange sen.

Baserad pa en sann historia for er som inte vet. Uscha, riktigt laskigt hur folk kan gora sa! Leva dubbel liv. Det ar inte alltid som man tror.. i det lugnaste vatten lurar den fulaste fisken. Skenet kan bedra. Fattar inte hur en del kan vara funtade! Maste ha na skruv los nanstans om man kan vara kapabel till att gora nat sant har. (Tycker jag iallefall!).

Har ar en ung kille, inte ens 25 ar, topp elev i skolan, framat och popular och planerar att gifta sig... verkar inte kunna se en ljusare framtid, yet lever ett dubbel liv dar han doljer en valdigt mork sida... forstor sa manga manniskors liv samtidigt som han slanger bort hela sin egen framtid... for vad?? Blir sa irriterad!!!


"The Craigslist Killer" follows the dark, mysterious life Philip Markoff (Jake McDorman) conducted online while preparing for a promising future as a doctor and a life of happiness with his fiancee, Megan McAllister (Agnes Bruckner). Seemingly destined for greatness as one of Boston University's brightest med students, Markoff could do no wrong in the eyes of Megan, his friends, fellow students and professors. But hidden from those close to him was the violent wrath only he and his victims knew - beginning with his alleged April 14, 2009, first-degree murder of a masseuse who advertised her services on Craigslist. When police discover that the brutal killing and a number of other attacks on women were all connected to advertisements placed on Craigslist, their investigation ultimately leads them to Markoff. William Baldwin portrays the lead detective investigating the case.





Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag vill oxå se den filmen! Vilken kanal gick den på?



Om man jämför Sve och Usa så finns det massa fördelar med Sve :) Det jag uppskattar med USA är utbudet, mångfalden och acceptansen;) Folk är mer öppna och det är mer liv här - min åsikt so far ;)



Korten jag skickade in var från i sommras, men eftersom det är samma kort som till mitt visa så förstod de att det var från i sommras, men tycker de kunde acceptera de fotona ändå, har inte förändrats så mycker sen dess direkt. Något som är kul är att när man tar körkort ska man ange vikten ... det är däremot något som kan förändras en hel del :)



Jag vill jobba med något kul, utvecklande, givande,som är bara betalt hahaha :)



Vad har du för arbetsuppgifter? Trivss du?

2011-01-06 @ 15:56:33
URL: http://gabriellahellstrom.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Attans, har inte lifetime:( Har bara basutbudet ;) Men kan kanske hitta någon att våldsgästa i helgen ;)



Jag tar också USA flytten lite som ett tillfälle att ta för sig mer och bli mer social :) I börjar blev jag helt skrämd av alla "how are you" och alla som pratade med en hit och dit", man är inte direkt van med det i Sverige, men det är ganska trevligt:)

2011-01-07 @ 19:38:38
Postat av: Eleonor

Vi såg också filmen och dokumentären efter som jag tror hette catch craigslist killer. Riktigt obehaglig människa..

2011-01-11 @ 23:09:30
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0