I morgon...

... ar det sex ar sen jag kom till USA... SEX ar sen!!! Kom hit som au-pair 14feb 2005 och trodde att jag bara skulle vara borta i 1ar. Life doesnt always turn out the way you plan, huh? lol
Under dessa sex ar har jag bott i Sverige i 2,5man... annars har jag bott har hela tiden. Forlangde mitt au-pair ar med 6man, sen flyttade jag hem till Sverige igen... men det blev ju inte sa langvarigt for saknaden tillbaka hit blev for stor och jag flyttade tillbaka for att borja pa college. Kan knappt fatta att det har gatt hela SEX ar!!!! Vart har tiden tagit vagen om jag far fraga?!

Under dessa sex ar har jag vart med om sa otroligt mycket, traffat sa manga underbara manniskor, rest och fatt uppleva saker jag aldrig trodde jag skulle fa vara med om!

Jag har bla:
 -Vart i 18stater, manga ett antal ganger!
-Vart till Kanada, Mexico och Chile
-Vart pa Broadway shower, bla Mamma Mia
-Sett utsikten fran Empire State Building i dagsljus, morker och solnedgang
-Vart pa shark fishing
-Klappat pa delfiner
-Vart pa Val safari
-Firat Midsommar i NYC
-Nyar i NYC
-Vart pa "Hot Summer Jam" konserter
-Vart pa Universal Studios
-kort pa 8-filig motorvag
-Gatt pa Navy Ball
-Vart pa en United states Amry Football game
-Akt pa en Manhattan Boat Cruise
-Vart pa Yankee och Mets baseball matcher
-Vart pa Rangers game i Madison Square Garden
-Vart i Grand Ganyon
-Firat fodelsedag i San Fransisco
-Vart till Six Flags (ett antal ganger..lol)
-Vart till Lake Compounce
-Fatt kanna pa hur en 7.2 jordbavning kanns
-Akt Limo till NYC and back
-Directed a live news show
-Oversvammning
-Oforglomliga road tripps
och MASSA annat...

Har kommer lite bilder genom aren... vilka minnen!!
    
                                                    


Sa manga minnen, sa roligt!! Var sa illa tvungen att ta en liten walk in the memory lane...


Kommentarer
Postat av: Linnea i Alabama

oh vad harligt inlägg!!

2011-02-15 @ 15:35:32
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Wow! Vilken upplevelse :) Hur har du lyckats med 18 delstater? Bilat??

2011-02-15 @ 23:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0