Glad påsk!

 
Glad påsk allesamman!
 
Har vart ute hos mamma o pappa hela helgen. Även syrran med familj kom dit i fredags så det har vart fullt hus!
 
Har inte vart så aktiv här på sistonde... har ju hänt en del sen sist. Börjat nytt jobb, blivit bil-lös igen... tror inte det är meningen att jag ska ha bil här. Andra bilen la av på nästan E X A C T samma ställe som den första och betedde sig E X AC T likadant innan den dog. Vilken optimal tur man har, huh? Finns så mycket jag skulle kunna berätta, men orken eller lusten finns inte riktigt här just nu...:( kanske kommer tillbaka om ett tag, who knows?! Time will tell. Det går väl i perioder antar jag. Skriver nåt när lusten och orken faller mig in helt enkelt. Annars är jag liiiite mer aktiv på instagram nu om det är nån som vill haka på där?! (johannabrb)
 
Känner nästan att en helg till hade inte vart helt fel. Vila upp sig lite..haha! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0