Last minute!

Här pratar vi erkligen sista minuten. Mitt kontrakt går ut sista februari. Skulle alltså jobbat min sista dag idag. Idag skrev jag på ett nytt kontrakt då jag har fått förlängt till sista juli. Ja jeez.. Jag är inte förvånad längre. Kommer ihåg i början när jag kom hit att jag oroade mig månader innan mitt kontrakt skulle gå ut om jag skulle få förlängt eller inte. På senare tid-not so much. Vet hur det fungerar här nu och efter ett antal kontrakt senare har jag inte vart speciellt orolig även fast jag inte skrivit på nåt nytt kontrakt ca två veckor innan mina dåvarande skulle gått ut. Men, snart så händer det saker... Gaah!! Hoppas bara innerligt det är bra saker!! Det är ju (hemskt att säga), men tack vare att en kollega blev sjukskriven som jag faktiskt är kvar här nu. Och det är lite rörigt, lite av en soppa faktiskt.. Mycket som hängr på mycket. Så jag hoppas verkligen det ska lösa sig till sommarn, för längre än till juli kan jag inte fortsätta som nu...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0