Hört på radion..

Haha, hörde tidigare idag på radion något som jag var tvungen att skriva ner. Det var prat om träning. Att det är bra att träna men att inte go bananas och träna FÖR mycket och hårt. Så sa han "tänk på detta- en kanin äter massa salladsblad/morötter och what not, dom hoppar/springer och skuttar omkring hela livet men lever typ ca 5-7 år. En sköldpadda går långsamt, springer aldrig och lever i ca100-200år..."
 
Kanske vore bra att vara en kaninpadda?! Då kanske man lever länge...;)
 
Men nu till nåt helt annat.... VART SKA JAG ÅKA?? Jag måste bara åka iväg nånstans!! Jag behöver verkligen komma bort, byta miljö, ladda batterierna. Jobbet har liksom tagit slut på alla mina krafter känns det som, jag har ingen engergi till övers... lite less nu så det är verkligen på tiden att jag kan åka nånstans och ladda mina batterier så jag kan ta nya tag! Men då är ju som sagt den stora frågan... vart i allsinadagar ska jag ta vägen? Får jag med mig nån? Nån som kan tipsa om nåt fint ställe man kan åka till? I'm all ears...:)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kom till Teneriffa vetja? ;) Speciellt nu på våren är det ju toppenväder här, men ändå inte så olidligt hett :)

Svar: Vad roligt, jag tycker också det är kul att läsa om multikulturella förhållanden :) Hur träffades ni då?
Vi bor i Costa Adeje, rätt turistiskt ställe, men mycket bättre ställe än Los Cristianos iallafall, som tyvärr är rätt nedfallet/slitet numera.. Tycker absolut du ska göra en ny resa till Teneriffa då du får chansen, och satsa på några utfärder (t.ex. hyra en bil för ett par dagar och köra runt ön, finns en del fina städer/samhällen och naturen är överraskande varierande för att vara en så pass liten ö) Teneriffa är såå mycket mer än sol och bad :)

2015-03-14 @ 18:14:15
URL: http://www.marvelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0