Mycket nu!

Helgen har vart helt underbar! Finbesök delux, mer om det senare. UR dag igår. Det var en heldag ute på Värmdö med dinner Cruise som avslut. Jag skulle vart med hela dagen var det från början tänkt, men efter mötet förra veckan tyckte min chef att det var bäst om jag avbokade, vilket jag tror själv också var de bästa för mig så då avbokade jag dagen men var fortfarande med på kvällen. Vilken härlig kväll. Underbart väder, god mat, härligt sällskap, quiz, magiker, karaoke, photo booth, musik och dans. Kunde inte annat än att bli en bra kväll! :) Blidde visst en sen kväll, senare än först planerat. Men sen när blir det alltid som man planerat? :P 





Sjukt kul kväll med andra ord!

Till nåt helt annat så har jag fixat jobb till  Johanna..:) Hon börjar jobba med mig på måndag! Här går det undan. Snabba tag här men nu måste jag sova för jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen....

Kommentarer
Postat av: Linda

Stockholms skargarden ar sa fin :)

2014-09-21 @ 04:47:00
URL: http://lindisen89.blogg.se
Postat av: Lindas USA

Wow vad dint och roligt det ser ut! Förresten hur klämma det att bo i Sverige nu efter att ni varit där ett tag nu? Känns det lika bra eller längtar ni tillbaks. Hur går det för mannen? :)

Svar: Hej Linda! Kan knappt fatta att vi bott här i 1,5 år nu! Tiden går så gräsligt fort!! Det känns bra här. Jag har mina "sakna-USA-dagar" ibland men det är väl inte så konstigt kanske. Min man trivs jättebra här och det är ju självfallet jätteskönt och kul! Tänk vad livet kan förändras... Vi gjorde absolut rätt val när vi bestämde oss att flytta hit. Sen vet man ju inte vad som händer i framtiden. Vi kanske flyttar tillbaka eller så bor vi kvar här eller kanske någon helt annanstans. Just nu trivs vi bra här dock..:)
loppansworld.blogg.se

2014-09-27 @ 18:16:23
URL: http://lindahollems.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0