Graduation!

Vilken underbar helg! Soligt och varmt har det vart också hela långa helgen. Härligt med lite sommarvärme! Pappa kom och hämta mig i fredags så jag har vart ute hos mamma och pappa hela helgen. Syrran med familj kom också dit i fredags...:) Tidigt på lördagen åkte vi till Uppsala för brorsans graduation. Höll dock på att smälta då AC:n i bilen jag körde var trasig. Kändes lite konstigt att vara på en amerikansk graduation i Sverige..:P Fick lite flashbacks från min graduation 2010..:P Tänk att lillebrorsan har en bachelor degree. Här har vi en stolt storasyster!
 
2014
 
2010
 
 
Mamma och pappa stannade kvar på lunch efter ceremonin var över, vi andra åkte hemåt. Blev förresten tagen för att vara Almas mamma två gånger..:P Jag åkte och hämtade hubby i Bro vi femtiden, självklart ville Alma följa med. Hon har allt ett gott öga till hubby..:) När vi kom tillbaka var det fullt hus. Massa folk hade kommit för att fira brorsan. Satt ute hela kvällen. Härlig kväll! 
 
Så igår var det morsdag. Vi åkte till Enköping och åt lunch på Akropolis innan syrran med familj åkte hem. Vi hade ju två mammor att fira. Vi andra åkte ner till hamnen en vända innan vi åkte tillbaka för en fika innan vi tog oss hem till Bromma igen. Kändes som jag hade vart borta mycket längre än en liten helg. 
 
 
 
Hade det inte vart för brorsans graduation hade jag vart i Karlstad helgen som var och fira en gammal aupairkompis på hennes 30th surprise party! Synd att det skullekrocka!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vart pluggade din bror för att kunna ta en amerikansk bachelor i Sverige? Häftigt i alla fall! Stort grattis till honom :D

Svar: Ja, lite coolt! Visste faktiskt inte att det var möjligt innan. Men detta var tydligen sista årskullen som slutade för skolan las nu ner. Det var från ett universitet i St Louise tror jag det var. Har inte sån stor koll...:P
loppansworld.blogg.se

2014-05-31 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0