God morgon Sverige!



Tänka sig... Idag är det ett år sen jag hämtade hubby på arlanda. Idag firar han ett åt i Sverige. I know I've said it before, men time sure flies!!!

Igårkväll åkte vi in till gamla stan och mötte upp Claudio, (ena chilenaren vi träffade i England) för att kolla på Sverige vs Turkiet, samt  Chile vs Germany. Tyvärr gick det ju inte som vi hoppats på för något av lagen vi hejade på, trots det hade vi en kul kväll! :) Sen var det raka vägen hem och stupade i säng! Pratade visst i sömnen i natt också fick jag höra..:P Undra jag va jag drömde, har inget minne alls av nån dröm.. Haha! Ville INTE kliva upp imorse när klockan ringde vill jag lova! Ikväll lär det bli sent igen då jag ska ut med några jobbarkompisar efter jobbet... Skönt att det är fredag imorgon! Har en känsla av att jag kommer vara helt slut...:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0