Kiwi, kiwi, kiwi

Jag har fått dille på kiwi! Why liksom? Det är en K I W I jag pratat om, ingen to-die-for chokladkaka eller liknande, utan en kiwi! Hi, I'm Johanna and I'm a kiwi addict. Allvarligt. De senate dagarna vet jag inte hur många kiwis jag stoppat i mig. Men dom är ju bara sååå goda. En till frukosten, en på jobbet (oftast), minst en när jag kommer hem.. om inte två. Kan hända att det blir en tredje lite senare också. See my point? Varför har jag plötsligt blivit denna kiwi-fanatikern? Nog för att jag alltid gillat kiwi, men äta så här mycket?! Är väl iof bättre än att jag smäller i mig chokladkaka efter chokladkaka...:P Nog för att jag säkerligen hade kunnat göra det också..:O

Ska man kanske gå och ta sig en till? Blev ju sugen på en till nu efter allt kiwi-skrivandet..:P




Kommentarer
Postat av: Madeleine i Texas

Åhh Kiwi är ju bara sååå gott. Håller med dig till fullo!

2014-06-27 @ 03:15:09
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Linda Hollems

Haha jag älskar också kiwi men åt mer kiwi än någonsin under båda mina graviditeter. Du är inte gravid lol? :)

Svar: Haha, jasså? Där ser man..:P Åt du massa under hela graviditeten eller bara för en period? Tror inte det då jag hade min vecka i slutet av förra veckan... :P
loppansworld.blogg.se

2014-06-28 @ 01:14:40
URL: http://lindahollems.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0