Jobbar jag på HM idag?

Var inne en snabbis på HM under lunchen idag. In och vände nästan och under dessa få minuter var det två olika personer som trodde jag jobbade där och ställde en massa frågor... Han knappt komma in i butiken innan den första haffade mig. Var det nåt speciellt jag hade på mig idag eller? Hade ju tillochmed min UR bricka på mig..:P oh well, dom var hemskt trevliga iallefall och skämdes nog lite när de insåg att de tagit fel...:P 

Halvdag imorgon... Sweet! Då blir det en  tjejkväll med Laura! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag jobbade på SF bio kunde jag knappt gå in på mataffären utan att bli frågad om hjälp stup i ett, tror de e de där med bricka, de ser bara en bricka inte vad som står på den..

2014-06-18 @ 22:46:44
Postat av: Nadja

När jag jobbade på SF bio kunde jag knappt gå in på mataffären utan att bli frågad om hjälp stup i ett, tror de e de där med bricka, de ser bara en bricka inte vad som står på den..

Svar: Kan tänka mig det..:P I detta fall tror jag inte brickan hade nån betydelse dock för jag hade precis kommit in i affären, gick fram till första bänken med kläder och böjde mig lite ner för att kolla om min storlek fanns. Min bricka hängde vid byxkanten och damen kom bakifrån så hon kan omöjligt sett det..:P oh well.. Tror jag själv tagit fel en gång..:O kan nog vara lätt hänt. Tyckte dock det var lite komiskt att det hände två gånger på samma ställe vid samma tillfälle!
loppansworld.blogg.se

2014-06-18 @ 22:47:06
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0