Vampire lounge

Blev en AW (after work) med några från jobbet igår. Ett annat gäng än det vanliga tjejgänget. Vi gick till vampire lounge där vi dock blev varse om att de nu har sommartider så de öppnade inte förren 19:00 istället för 17:00 som vi trodde. Gick då till Carmen(?!) och satte oss där tills vi kunde gå tillbaka. Väldans trevlig kväll! Var inte sista gången jag hänger med detta gäng igen..:) Sen var det raka vägen hem och stupade i sängen. Hubby hade redan lagt sig så när jag hem så det var helt svart i lägenheten. Höll dock på att flyga upp i luften av rädsla när jag lös med mobilen för att krypa upp i sängen så jag inte skulle trampa på honom. Vi har nämligen ett kattmotiv på ena kudden så helt plötsligt i mörkret när jag kryper upp i sängen ser jag kattens två ögon som stirrar rakt på mig.. Fatta vad skraj jag blev!!! Jeez.. Satte hjärtat i halsgropen där allt! När jag väl inser att det bara var kudden övergick min rädsla till lättnad och skratt... Tänk att kudden kunde skrämma slag på mig bara så där..:P 

Speaking of nåt helt annat, snart är det dags för tjejhelg men mina fina jäntor!! Åhh så kul det ska bli! Can't wait! :)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh vad nice, mina kompisar och jag brukade hänga på vampire lounge en massa när jag bodde där, Stockholms bästa drinkar! Vet inte om de har det längre men de brukade ha halva priset på drinkar på måndagar.. Och med stockholms drinkpriser var det väldigt välkommet..

Svar: Japp, halva priset och supergoda!! :)
loppansworld.blogg.se

2014-07-04 @ 07:28:07
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0