Sista jobbdagen imorgon!

... För sen är det äntligen S E M E S T E R!!! Har tusen saker att göra och tvivlar stort på att jag kommer hinna med allt. Menmen, jag har bara två händer och kan bara göra so much at once. Har vart sjukt mycket hela denna veckan och jag känner hur mosig skallen min blir. Igår gick det mesta fel som kunde gå fel. Jag glömde bort saker, blandade ihop andra.. Ja, dags för semester med andra ord! I am so ready for some time off. Även om det "bara" är två veckor. Sparar resten av semestern till vintern då vi planerar att åka tillbaka till USA..:)

Igårkväll blev det en skön kvällsprommenad. Sommar Sverige är ju alltför helt underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0