Härliga dagar!

Njuter av semestern för fulla drag (fulla tag?!) Hur säger man? :P 
 
Hittat ett ställe som påminner om Burgerbar i sono!!! :D supergod cookiedough milkshake och hamburgare!! Min första och absolut INTE sista gången jag går dit! 
 Busat en massa med syskonbarnen! :)
 
 
Barnen var som limmade på mig alla tre, hela tiden!! Inte mig emot, men blir lite svårt ibland då man bara har två händer på tre barn. Svårt att säga hejdå... barnen hade svårt att slita sig. Alltid lika jobbigt med hejdås, även fast det är lite lättare nu när man bor i Sverige. När ena tvillingen insett att han inte kunde stanna här tyckte han att jag skulle följa med dom hem. Fick förklara för honom att jag inte skulle få plats i bilen då den redan var full. Då tittade han mig i ögonen och var gravallvarlig när han ha att "mamma kan åka i bagageluckan, då   kan du åka med". Haha, men sötnos! Kunde inte annat än skratta. Han är ju för go!
 
Träffade på Spidey on his travels och hängde med Irländska fotbollsklubbgänget som han följer med..;)
 
Foosball/pingis/biljard/minigolf och middag men ett härligt gäng på det största och häftigaste O'Learys jag nånsin vart på! :)
 
... och massa annat! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0