The Big Ben!!

Förra torsdan efter jobbet var jag och mötte upp hubby på stadsbiblioteket. När vi var klara där åkte vi till Abrahamsberg för en sån där humongous pizza!! Samma ställe som jag och Nadja var till i somras... Åk tid hungrig säger jag bara för en vanlig pizza är E N O R M!! Mätta och belåtna bestämde vi oss för att åka tillbaka in till stan för att gå till The Big Ben stand up klubb på söder. Kändes som vi var back in the states..:)

Mysigt ställe med bara engelsktalande comedians. En väldigt trevlig, mysig, oplanerad torsdagskväll med hubby och många skratt!! :)
Inte så liten...:P





Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul att du/ni gillar den! De är verkligen gigantiska, åh nu vill jag ha svensk pizza!

2014-01-15 @ 02:33:58
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0