God fortsättning!!

Gott Nytt År allesammans! 

Fort det går, både jul och nyår är över... Spenderade jul nere hos syrran med familj i Mullsjö. Stannade till hos mormor & morfar på vägen ner för lite julmat och julklappar..:) Lite ovant att åka bort över jul då vi alltid vart hemma hos mamma och pappa tidigare.. Kul att hela familjen var samlad inklusive allas respektive! Det har aldrig hänt förut, så det var kul! Tycker det är så kul att brorsans flickvän är även hon från Sydamerika... Både han och jag dras visst ditåt..:P Vi har blivit en väldigt internationell familj på sistone må jag säga..:)

Jobbade tre dagar denna vecka.. Tror dock jag hade behövt haft ledigt fastän det var nästan öde på jobbet. De flesta kommer tillbaka på tisdag igen. Då är det back to business igen efter jul helgerna. Mamma o pappa kom hit på måndagen, sen åkte vi med dom hem ut till ösrundsbro och blev kvar där till onsdagen. Var över till grannen och
 spenderade nyår med en kompis och hennes föräldrar (som vi känt hela vårt liv). Bjöds på tre rätters och en hel del godsaker efter det. Kom inte i säng förren vid 3-3:30... Mycket trevlig kväll i gott sällskap. 

Syrran är uppe med familj hos mamma o pappa över helgen och igår var första gången dom kom hit och såg hur vi bor. Hade bakat lite gott och bjöd även på choklad fondu.. Jättegott!! Kändes dock lite konstigt att de kom och hälsade på OSS, här i VÅRAN lägenhet...

Slänger upp lite bilder sen, för nu ska jag göra mig klar innan vi ska hem till min kusin..:) 

Denna får dock slinka igenom... Finally!!! :)



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Starbucks!! Härligt :)
Gott Nytt År och jag önskar er ett fint 2014!

Svar: Javisst! Äntligen...:) tack detsamma!! Hoppas du trivs bra där borta so far..:)
loppansworld.blogg.se

2014-01-05 @ 18:38:56
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Nadja

Åh, vad mysigt att fira jul med familjen och inte behöva känna nån stress!

2014-01-08 @ 01:03:56
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Linda Hollems

Låter som att ni hade en riktig mysig jul och nyår :). Måste vara så härligt att vara hemma så att man kan umgås med familj och vänner! Gott nytt år på er. Önskar er all lycka i 2014. Kramar

Svar: Ja det är verkligen guld värt!! Njuter för fulla muggar..:) Man får passa då då man aldrig vet om vi blir kvar här eller om vi flyttar nån annanstans... Tack så mycket! Happy 2014!!! Hoppas att det nya året blir a good one! :) kramkram
loppansworld.blogg.se

2014-01-11 @ 07:20:16
URL: http://lindahollems.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0