Gräsänka

Yepp, imorrn blir jag gräsänka för a couple of days då hubby åker till Polen imorgon. Han hittade ett jättebilligt flyg så han kunde inte motstå. Han har pratat hur länge som helst om att åka dit. Nu blir det äntligen av då han ska hälsa på några gamla jobbarkompisar där. Så mycket som han jobbat i sommar är han värd lite vacation. Bokade dessutom en till resa till honom, fastän då åker han i slutet av november. Hade gärna följt med då men kan inte riktigt åka iväg då eftersom det är one of the busiest times at work. Men i januari ska jag banne mig åka nånstans har jag bestämt! Har lite olika destinationer in mind.. Får se vart jag en up..:) Ska försöka pricka in så hubby och jag kan åka till minst ett ställe tillsammans iallafall! :)

Tog med mig datorn idag så jag jobbar hemifrån imorgon. Kom på det att hubby är väldigt bra på att göra det mesta i sista sekunden. Han jobbade kväll i kväll (är på väg hem nu) och har inte packat inför Polen imorgon. No surprise there..:P 

I lördags var vi ett stort gäng till Mr French på Skeppsbrokajen. The twins på hubby's jobb fyllde 30, så vi firade med massa gotta! :) Kul kväll med många skratt!








Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket roligt ord gräsänka ar. Jag har aldrig hort det forut men jag tror att jag ska b;rja att anvanda det. Jag har spenderar ju en hel del tid som gräsänka! Hoppas att du far det bra under tiden som mannen ar borta!

Svar: Haha, visst är det..:) Roligt ord! Det går bra.. lite tomt bara, men snart är han tillbaka..:)
loppansworld.blogg.se

2014-08-27 @ 22:30:24
URL: http://lindisen89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0