He's back!!!!!

Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig.... JAAAAA ÄNTELIIIGEN HÄNDER DET! :D
 
Hans vanliga jag är tillbaka igen! Han är glad igen, han har fått livsglädjen tillbaka. Han är sig själv igen... sitt glada jag. Honom har jag inte sett på väldigt länge, men nu är han äntliiigen tillbaka!!! Varför denna plötsliga vändning, jo hubby har fått jobb!!!!!! Tänk vad ett litet jobb kan göra. Och tänk vad att inte ha ett jobb kan göra med en... det är skrämmande. Det har vart riktigt tufft vill jag lova, men han klarade sig igenom det, vi klarade oss igenom det och jag kan inte ens försöka förklara hur glad jag är just nu. Det var verkligen i rättan tid! En stor sten har lyft från bådas axlar. Sista pusselbiten är funnen!!! UNDERBAAAART!!!
 
HAPPY HAPPY HAPPY!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Uuunderbart!!!
So happy 4 both of U!!!!

Svar: Ja, det är helt underbart!!! Tack fina du!! :)
loppansworld.blogg.se

2014-04-14 @ 20:21:37
URL: http://lillbubis.blogspot
Postat av: Linda

Grattis jättekul att pusselbiten är på plats och att ni nu kan börja njuta av livet i Sverige.

Svar: Javisst, äntligen! Tack! Så sköööönt..:)
loppansworld.blogg.se

2014-04-16 @ 13:15:39
URL: http://lindisen89.blogg.se
Postat av: Nadja

Ååååh, gud vad skönt! Grattis grattis grattis! Kan tänka mig att det måste ha varit väldigt tungt för er båda! Kramar

2014-04-18 @ 22:38:04
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: R

Åh grattis!! Gud vad skönt!! Min fästman flyttade till mig i Sverige juni förra året men han har fortfarande inte lyckats få något jobb. Och usch, vad jag känner igen mig i hur det påverkar en SÅ negativt! Vill inget hellre än att han ska få jobb!! Vart fick din man jobb? Har du några tips? Vi har liksom kört fast och har noll inspiration och motivation nu, usch!

Svar: Tack så mycket, det är helt underbart!! Men uvad jobbigt!! Vet som sagt first hand hur det är och det påverkar ju båda. Jag skickar dig ett mail när jag kommer hem, har en känsla av att det kanske blir lite för långt för att svara här..:P
loppansworld.blogg.se

2014-04-29 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0