En händelserik helg!

För två veckor den hade vi finbesök över helgen. Mina fina flickor kom ner/upp och hälsade på..:) Dom kom båda upp på lördagen. Hubby visste bara att ena skulle komma då vi skulle på konsert på söndagen, så han trodde hon kom bara för det. Vad han inte visste var att jag hade planerat in en liten mini-surprise bday party för honom då han fyllde 30 i måndags. Det var ju lättare sagt än gjort att försöka planera detta lilla event kan jag säga. Min kusin skulle hjälpa mig att "babysit" him på dagen så jag kunde fixa iordning. Det blev även det mer komplicerat än först trott. Vi mötte upp min kusin i brommaplan, sen åkte vi in till vapiano och åt lunch.
 
Jag tänkte vika av efter lunchen för att möta upp mina tjejer och sen åka hem och fixa iordning. Hubby tänkte då att vi alla kunde åka hem tillsammans, men då kom min kusin till insättning och sa att han hade lite ärenden att göra och gärna ville ha lite sällskap. Så till slut lyckades jag smita iväg.. Puh! Blev lite stressigt, men vi fick till det bra ändå! :) Dock så kom dom hem liiiite tidigare än planerat, menmen! Det blev en riktig surprise iallefall! :) Mission completed! Blev bara lite fullt hus då vi bor lite litet, men finns det hjärterum finns det stjärterum..;) Bjöd på chilenska completos, samt massa gotta! Till äran hade vi även de typiska American red cups att dricka ur..:) 
 
Dagen efter tog vi oss en skön sovmorgon och lite tjejsnack i sängen. Frukost på det sen pallra vi tjejer ut på en liten skön promenad innan det var dags för att göra oss iordning för att sedan ta oss bort till solnahallen för Don Omars konsert. kortaste konserten jag någonsin vart på, men det var kul så länge det varade! :)
Kom hem inte allt för sent, vilket var skänt för mig då jag skulle upp coh jobba dagen efter. Dock låg vi och snackade ett tag innan vi somnade...:) Mötte sedan upp tjejerna för lunch innan dom åkte hemåt åt varsitt håll..:(
 
Mina fina flickor!! 
Så tråkigt att vi nu bor så långt ifrån varann...:( 
 
Anyhow, helkul helg var det!! :)
 
Avslutar med ett videoklipp från konserten! Nån som känner igen denna? :)
 

Don Omar-Danza kuduro from Johanna B on Vimeo.

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eastcoastmom i Connecticut

Den låten är det drag i! Spelades jättemycket på radio i Spanien.

Hälsningar från södra Connecticut

2014-04-30 @ 20:58:40
URL: http://grrringo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0