Where to?

Min lillebror är ju helt sanslös. För, vad var det nu.. tre veckor sen(?!), en söndag pratade jag med honom på telefon. Rätt som det är frågar han "förresten, vet du vart jag ska imorrn?" öh, näe blir mitt svar.. Bromma kanske ;) Inte direkt.. Asien, säger han. Det bryts lite och jag hörde inte riktigt vad han sa.. Afrika säger jag? Han har ju vart nere i Tanzania ett antal gånger och trodde nu då att han skulle tillbaka.. Men nej, ikke då. Asien, as in Sydkorea. Där tappade jag hakan.. SYDKOREA!! "ojdå, har jag glömt berätta det" klämmer han ur sig.. Ehm, JA!! :P Så han åkte till Sydkorea för en vecka själv. Pratade me honom ikväll igen.. Så säger han "vet du vad jag ska göra på lördag?" Now what, tänkte jag.. Vart ska han nu tro.. Jo, mycket riktigt, på lördag åker han till Polen för att sen ta sig vidare till Tjeckien. Det var nån kurs han skulle på tydligen. Blir borta en vecka till. Asså den männskan är otrolig! Han far hit och dit.. Gör det ena med det andra. Inte illa. Blir ju sugen själv nu på att åka nånstans.. Var alldeles för länge sen nu tycker jag. Fast det kanske det blir ändring på då vi kikat lite på en weekend trip i november..:)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0