Nu har vi flyttat!!!!

Yes, flyttlasset gick igår... änteliiiigen!!! :D Det blev Bromma. Pappa hjälpte oss då han lånade grannens släpkärra. Fyllde den med massa proppfulla resväskor och lite annat, dumpade av det i lägenheten och styrde sen kosan till IKEA för lite nödvändingheter. Hem hit igen, och medans pappa o hubby började montera ihop bäddsoffan åkte jag o handlade lite mat och lite nödvändigt så vi skulle klara oss... 
 
Idag har vi fixat och donat i lägenheten och explored området, jäääätte myyysigt! ca 3-4min ner till vattnet, 20min till tunnelbanan, finns en resturang runt hörnet, en närbutik nedanför gatan... Vi åkte in till sthlm en nända också och bara strodase omkring... underbat skön kväll!!
 
Är lite slut nu så jag får skriva mer en annan gång...

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS! Jattekul att ni fick tag pa en lagenhet sa snabbt och att det blev flytt direkt.

Det ar jattekul att folja er resa tillbaka till Sverige. Hopppas att ni kommer i ordning snart sa att ni kanner er hemma i Sverige igen.

Svar: Ja verkligen, här gick det undan!!! :D Vad roligt att höra att du följer med våran resa hit också... jag läser fortfarande om dig och andra svenskar i USA... Finns så mycket man känner igen sig själv i.
loppansworld.blogg.se

2013-05-06 @ 16:46:36
URL: http://lindisen89.blogg.se
Postat av: Malin Baltzar

Härligt! Är det första gången ni bor helt själva? Vet att jag läst tidigare att ni bott hos dina svärföräldrar..? Oavsett, grattis till det nya boendet!! :D

Svar: Ja visst!!! Äntligen vårat eget!!! Vi flyttade från svärföräldrar till svärföräldrar innan vi flyttade hit...:P Tacktack!! Det är såååå skööönt!! :D
loppansworld.blogg.se

2013-05-08 @ 04:49:03
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0