Helgen är här!

Skönt med lite helg nu måste jag säga! Skönt att få sova ut tills man vaknar av sig själv.. eller ja, nu ringde telefonen, men oh well... det var inte hela världen! ;) 
 
Förra helgen bestod av mycket hockeytittande.. Sverige slog finnarna, gott!!!! Sen slog dom även swissarna i final.... hääääärligt!!!! VM GULD TILL SVERIGE!!!!! 
 
Hade så gärna velat åkt in till Kungsträdgården på måndagen och firat guldet, men hann inte riktigt med det då det var rätt mycket på jobbet... har vart en väldigt hektisk vecka.
 
Igår var jag på "After work" som det heter här med några tjejer från jobbet. Gick till Bara bistro bar på söder.. jättemysigt ställe! Nu kommer sommarn och semestertider, men vi har redan bokat in en ny kväll i augusti igen...:) Ja, hjälp... det är ju snart juni... fort det går!!! 
 
Idag ska vi hem till mina kära föräldrar och äta middag och bara mysa... är ju mors dag i morgon, men dom är inte hemma då, så då åker vi dit idag istället. Sen vet jag att hubby vill se finalen i champions league, frågan är bara vart det kommer bli... får väl se helt enkelt! Ser ut att bli en strålande dag idag... enjoy folks! :)
 
Trevlig helg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0