Händelserik helg! :)

Så har ännu en helg svissat förbi... denna var väldigt händelserik måste jag säga, kul! Började med en "AW" After work som det så fint heter här, med några tjejer på jobbet. Gick till "Bara bar bistro" på Söder... jättemysigt ställe. Blev inte alltför sen. Hann hem o mysa framför en film med hubby innan vi la oss. På lördagen åkte vi hem till min kära mamma och pappa. Var ju mors dag i söndags, men då skulle dom bort så vi kom över på middag på lördagen istället. Strååålande dag. Första gången vi var tillbaka sen vi flyttade... Verkade som katten saknat oss lite...:P Satt ute och njöt av det härliga vädret, prata lite med grannarna och åt en jättegod middag och lite fika på det...;) Sen skjuttsade pappa oss till Bro station så vi kundra åka hemmåt. Kom dock aldrig riktigt hem just då, utan vi åkte direkt hem till min kusin som bor här i Bromma för att kolla på champions league finalen och blev där hela kvällen... inte för att jag är så värst intressead av just champions league, men det var en völdigt kul kväll! Längesen man umgicks med kusinen bara sådär..:) Solen var på väg upp när vi var på väg och lägga oss...:P Hem och sova lite för att sen ta en tur ner till Tempo som ligger ca 5-10min härifrån för att fixa lite nödvändigt. Sen fick vi vårt första besök i lägenheten...:) Det var Jessica och hennes man med deras lilla 8mån tjej. Jessica och jag gick på samma högstadie och gymnasiet, men inte i samma klass. Vi läste spanska tillsammans i högstadiet men förutom det umgicks vi inte direkt. Det var under tiden jag var i USA som vi fick kontakt igen och har träffats varje gång jag vart hemma och hälsat på. Anyhow, Nu hade jag inte sett henne på länge, och detta var första gången jag såg lilltösa... sååå söt och såå kul att de kunde komma över! :D Dom bjöd med oss på midsommarfirande i deras sommarstuga också... kuuuuul!!! :) Sen fick vi nåt ryck sent på kvällen att baka bröd... sagt och gjort, mannen stod för bakningen och jag slängde ihop en sockerkaka... luktade väldigt gott här i lägenheten måste jag säga! :) Igår när jag kom hem från jobbet var middagen uppdukad och klar... Tror min man har döljt sin talang i köket i alla dessa år fram tills nu... han är ju en mästerkock i köket! Massa pluspoäng där!!!! :D
 
Sommarn är nu här också... häääärligt!!!! 
 
 
Var ju så illa tvungen...haha! Its calling my name!
Chilenska Pan Amasado
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad härligt det ser ut :) ... jag fattar inte, varför var ditt namn på en cola flaska ;) ?

Svar: Coca cola kör med en kampanj nu... där de har de 144 vanligaste namnen på de mindre flaskorna, 1,5litrarna står det: familj, vänner, kompisar, kärlek...:P
loppansworld.blogg.se

2013-06-02 @ 00:15:28
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0