Dyyyyrt!!!

I sverige ma man ha manga formaner, men att det ska kosta sa grasligt da!!!! 
 
$20 for en biobiljett!!!!
$55 och uppat for att klippa sig!!!!
ca $8/L for bensin!!!!
 
Allt ar ju sa grasligt dyyyyrt i detta land! 
 
....speaking of something different, hoppas pa en lagenhet vi har fatt nys om nu...:) 
 
Och snart ar det pask! Fort tiden gar! Langledigt... gott AB!!! :D Syrran med familj kommer upp pa fredag sa det blir fullt hus! Vet att jag ar lite tidig, men Glad Pask pa er alla!!! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Visst är en del dyrt i Sverige, men e du säker på att bensinpriset stämmer ?! ;) Har inte varit i Sverige på ett tag, men en liter kan väl inte ha gått upp till över 50 kr ;) ?

Lägenheter känns som du är lite billigare ;) Håller tummarna för att ni får er lägenhet.

2013-03-27 @ 04:27:04
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com
Postat av: Linda Hollems

Jag håller med dig. När vi var hemma i julas så försvann pengarna i ett nafs. I USA så hade samma summa räckt mycket längre. Pengarna bara flög hemma alltså.

Förresten jag har gett dig utmärkelsen, Liebster Blog Awards :). Gå in och kolla på min blogg hur det fungerar!

2013-03-28 @ 02:25:51
URL: http://lindahollems.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0