Svågern 35!

Förra helgen skulle mamma o pappa, jag o hubby åka ner till syrran och stanna hela helgen då svågern fyllde 35. Det slutade med att hälften av skaran åkte, bara pappa och jag då resterande inte mådde så bra. Åkte ner efter jobbet och fyra timmar senare var vi framme. Underbart att se lille knotten igen. Så kul att jag kunde vara med på en sån här grej... det är ju alltid sånt jag brukade gå miste om annars. Ätit massa gott, gosat och busat med syskonbarnen, och umgåts med vänner. Ett bra recept på en bra helg! Synd bara att hubby och mamma inte kom med... menmen. Vi åker ner snart igen...:)
 
Vad ska denna lillfis ha tro?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0