Besök hos syster yster!

I tisdags tog vi Swebus ner till Jönköping för att hälsa på syster med familj. Att åka med Swebus igen brought back many memories. När jag och syrran hade träffat Markus (hennes man), och två av hans killkompisar sommarn -99 blev det måååånga vändor med Swebus ner... tror vi turades om och åka varannan helg, vi och killarna...:P
 
Anyhow, har busat med barnen, grillat i omgångar, kollat på film, gått promenader och bara myst. Så härligt att fa vara nära syster och barnbarnen höll jag på att säga och det sa jag... SYSKONbarnen menade jag ju självklart! Haha! Åkte hem i lördags igen... Malin (Markus syster) skjuttsade oss in till Jönköping för en liten rundtur i stan, åt lite lunch och sen var det farväl för denna gång... blir ganska intensivt med tre små barn när man inte är van vid det. Mannen min var helt slut när vi kom hem...:P  Saknar dom redan!!!!
 
Det är så kul nu när jag kan få vara med när de växer upp. Jag har ju missat jätte mycket redan, men att se dessa små liv med helt egna personalities... så härligt! 
 
Alma, 6år- Alltid glimten i ögat. Alltid glad, men en bestämd liten dam som vet vad hon vill. Busig lite tjej och väldigt kramgo. 
 
Alfred, snart 3år- Busungen nr 1. Har alltid nåt i görningen. Kan oftast inte sitta still en längre tid. Pratar för fulla muggar. Alltid lätt till skratt och är hur mysig som helst!
 
Josef, snart 3år-Den lugna tvillingen. Kan sitta för sig själv eller i någons knä hur länge som helst. Riktig kramsjuk, älskar att mysa. Har ett skratt som är helt underbart som hörs väldigt ofta. Lite mer känslig än Alfred. Tar inte för sig lika mycket. 
 
Åh vad jag älskar mina syskonbarn!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0